Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

We hebben voor u de veelgestelde vragen op een rij gezet.

Heeft u een andere vraag, stuurt u ons dan een mail, wij reageren dan binnen een werkdag: info@computraining.nl 

1. Kan ik een cursus kopen zonder dat ik me registreer?
Ja, als u een cursus onder het menu Aanbod koopt, kunt u na betaling de factuurgegevens invullen en dat is tevens uw registratie.

2. Kan ik via IDeal betalen en hoe gaat de volgorde van cursus kopen in zijn werk?
Ja u kunt via IDeal met PayPal of creditcard betalen en in deze video ziet u de volgorde van cursus aankopen:

Volgorde Aankoop met betaling E-learning from Computraining

3. Hoe werkt de training na aankoop?
De training staat onder het menu Mijn trainingen, hierin staat de inhoudsopgave en de opdrachten.
De opdrachten kunnen worden gedownload en de volgorde van het maken staat beschreven, voor elke opdracht is ook een video beschikbaar, deze laat zien hoe de opdracht gemaakt moet worden. In onderstaand video wordt de training uitgelegd.

4. Computraining heeft een account aangemaakt, hoe ga ik nu te werk.

Volgorde om E-learning te gebruiken

E-learning programma voor div niveaus in Excel  

Account is 3 maanden geldig

Hoe gaat het in zijn werk:

Ga naar: 

www.compu-academy.nl

Tab: Inloggen

Typ gebruikersnaam:

Uw e-mailadres of uw naam

Typ wachtwoord:

Wat Computraining u heeft gestuurd

Open menu tab: Mijn trainingen:

Mijn trainingen (rechterbovenhoek) – Klik op de gewenste cursus en ga / scrol naar de 1e opdracht

Download of open opdracht:

Klik op (1e regel) de link  van de opdracht om deze te downloaden – openen

start video:

klik (onderaan de blz.)

Module Lessen op afspelen – indien klaar – Afronden

 Uitvoering

maak m.b.v. de video de Excel opdracht (eventueel pauzeren)

Als de gewenste opdrachten uitgevoerd zijn kunt u de bijbehorende toets maken

 Indien voldoende gescoord:

Print of download het certificaat

U kunt op elke pc inloggen met uw e-mailadres of uw eigen naam.

Het wachtwoord mag u veranderen

(maak dat niet te moeilijk)

Wachtwoord vergeten?

Bel onderstaand telefoonnummer.

tel: 0653718787

Bij problemen kan Computraining het op een afstand oplossen, bel gerust.

 Succes

5. Ik heb een betaling gedaan via IDeal maar kan niet starten.
Sommige banken hebben problemen met de IDeal-betalingen. Geen probleem. Neem contact op met info@computraining.nl
of bel 0653718787. We activeren dan zo snel als mogelijk de cursus voor u..

6. Heb ik een snelle verbinding nodig?
Dit is in eerste instantie niet noodzakelijk, maar wel aan te raden. U volgt de cursus online en bij de cursussen kan gebruik worden gemaakt van multimedia (afbeeldingen, video, geluid).

7. Is er begeleiding bij de cursus?
De cursussen zijn zodanig opgezet dat met de begeleidende video’s van de opdrachten, alle stof makkelijk kan doorlopen.

8. Houdt de cursus bij waar ik ben gebleven?
In onze leeromgeving kunt u uw voortgang bijhouden aan de hand van wel en niet voltooide opdrachten. Tijdens het maken van opdrachten houdt het systeem bij waar u bent gebleven. Deze worden na voltooien aangegeven met een groen vinkje. U kunt dus tussentijds stoppen en later rustig verder gaan waar u gebleven was.

9. Kan ik de cursus printen?
Ja, dat kan, elke opdracht kan worden uitgeprint. Zo kunt u een compleet boekwerk van elke module maken.

10. Hoelang kan ik over de cursus doen?
Afhankelijk van de cursus krijgt u een tot 12 maanden toegang tot de cursus. U hebt dus alle tijd om alle lessen in uw eigen tempo door te nemen. Afhankelijk van uw voorkennis en uw tijd kunt u binnen een week tot enkele maanden de cursus afronden. Omdat de cursus langer open staat dan u meestal nodig hebt, kunt u later nog eens rustig terugkijken of herhalen. Ook direct specifieke onderdelen opzoeken is een optie.

11. Ik heb de eindtoets niet gehaald en mijn toetspogingen zijn op, wat nu?
Neem contact op met info@computraining.nl

12. Ik heb de eindtoets behaald, wanneer ontvang ik mijn certificaat?
U ontvangt geen papieren certificaat thuis na het behalen van uw eindtoets. U kunt zelf thuis uw certificaat uitprinten of opslaan in uw portfolio. U kunt uw certificaat uitprinten direct na het maken van de toets of het voltooien van een bepaalde module.

13. Op het certificaat staan (nog) niet al mijn juiste gegevens.
U kunt uw eigen gegevens aanpassen door uw gebruikersnaam aan te klikken en “Mijn profiel wijzigen”.  Na opnieuw inloggen is dit probleem meestal verholpen. Mocht dit probleem blijven bestaan neem dan contact op met info@computraining.nl

14. Hoe kan ik een vervolgcursus met een couponcode kopen?
Via Compu-academy krijgt u een couponcode voor of wel de hele cursus of wel een korting.
Zie de volgorde van gebruik met couponcode:

15. Onze instelling/bedrijf wil een cursus online aanbieden aan een aantal medewerkers, kan Compu-academy hierbij hulp bieden?
Ja, wij kunnen in korte tijd en op maat bestaande cursussen omzetten in cursussen online. Ook kunnen instellingen in bestaande wensen laten opnemen in overleg met Compu-academy zodat de cursussen nog meer op maat zijn.
Het is ook mogelijk een introductie te krijgen van de mogelijkheden en voordelen bij u op het bedrijf. Neem contact op voor overleg over de mogelijkheden.

16. Kan een bedrijf korting krijgen als er meerdere medewerkers deelnemen aan de e-learning cursus
Ja, wij kunnen al een korting geven als er meer dan 5 personen deelnemen.
In overleg met het bedrijf geven wij een hoger percentage korting bij groepen van meer dan 10 personen

Mijn vraag staat er niet bij!
Neem contact op met:  info@computraining.nl of bel 0653718787